2011. április 14., csütörtök

A megunhatatlan túrósgombóc

A minap Mikmese készített túrósgombócot, volt itthon nekem is, mert egyébnek szántam (azt máskor elkészítem), és mivel utazunk el, nem akartam, hogy megmaradjon, így az lett a mai ebéd utáni uzsonna.

Hozzávalók:
250 g tehéntúró
1 tojás
és annyi griz, amennyit felvett (az adagot sosem tudom, szerencsére mindig eltalálom)
só, 1 kanál cukor

Mindezeket összekavartam, állni hagytam (ezt Mikmese szerint, és jót tett), majd sós vízet felforraltam, beletettem a golyócskákat, amikor feljöttek a víz tetejére kivettem. Pirítottam zsemlemorzsát, abba beleforgattam, és cukorral illetve dszemmel ettük.
Már alig van belőle
köszi Mesi az ötletet

2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek és gondolom finomak is :)

    VálaszTörlés
  2. Szio. ajanlanam figyelmedbe kov. blogot.
    http://mohakonyha.blogspot.com/
    En egyelore meg csak gyonyorkodok benne, de hatha te talalsz kiprobalni valot. Jo munkalkodast es jo etvbagyat a finomsagokhoz, meg jo csaladi etkezeseket kivanok. Ugyes vagy nagyon. Puszillak

    VálaszTörlés