2011. június 6., hétfő

Gombapaprikás húskockákkal


Hozzávalók

1,5 kiló disznóhús (ez függ attól hányan esznek ebédre, én két felnőttre készítettem)
kb. 8 darab csiperke gomba
két fej hagyma
3 fej foghagyma
só, bors, paprika, olaj

Elkészítés:
A húst apró kockákra vágtam, sóztam borsóztam, én tettem hozzá disznóhús ízesítőt. A hagymát apróra kockáztam, üvegesre sütöttem az olajban, majd megszórtam a pirospaprikával. Beletettem a hagymás olajban a húskockákat, pár percet hagytam, hogy süljön össze, majd felöntöttem fél csupor vízzel, és fedő alatt hagytam rotyogni. Ízesitettem sóval, borssal. Amikor a hús egy kicsit puhult, beletettem a megtisztított felkockázott gombát, és ha még kellett víz, vagy só akkor tettem rá, így hagytam még összefőni. Kész van amikor a hús és a gomba jó puha lesz.

Én petrezselymes újkrumplival tálaltam.
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Szoktam hasonlót készíteni én is. :) Meg a többi ételed is nagyon finom és már ki is néztem magamnak egy sütit, amit el fogok készíteni. :)

    VálaszTörlés