2011. július 11., hétfő

Amikor nem sikerül....

Edó ribizlis piskótája nagyon megtetszett, és leszedtem a ribizlit is a kertből, gondoltam elkészítem. Minden jó volt míg a krémhez nem jutottam.
Ebbe én beletettem a ribizliket is, és úgy kavartam össze, valószínű ez volt a gond. De az internet a szobában van, és ki-be a konyhából a szobába futottam, néztemhogy mi jár hozza, azt elnéztem, hogy a krém tetejére kell szórni a ribizliket. Na úgyhogy a piskóta jó lett, na még az hiányzott volna ha ezt is elrontom, és a krém az folyt, és folyt le róla, na de én beleparancsoltam a tekercsbe, fóliába vár rám a hűtőbe. Mi lesz belőle nem tudom, de hogy a megmaradt krém az ízlik, az biztos, mivel ugye, ami kifolyt azt is félretettem.
Nos lehet képet erről nem teszek, de gondolom meg kell osszam a nem sikerült kis dolgaimat is, mert a hétköznapok része, és főleg a konyha része.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése