2012. április 11., szerda

Itt a tavasz, itt a kikelet

Most már érzem  a levegőben, már a nap sugarai melegek, a fák rügyezni kezdenek, a virágok megjelentek az udvaron, és a fű is kizöldült. Lassan, de megjött a tavasz, és egyre több időt töltök az udvaron.
Így lett egy kis (apró) veteményesem, és egy ötletem, hogy megmutassam nektek. Nagyon sok kertes, kerti- és otthoni ötletekkel teli blogot olvastam az utóbbi időben, és gondoltam az ötleteket, amiket összegyűjtöttem, megvalósítom és megmutatom nektek. De nem maradnak el a sütik-, a torták készítése,  meg az egyéb konyhai próbálkozásaim sem. Úgyhogy te, aki olvasol...köszöntelek megújult blogomnál. Jövök a fotókkal is...

2 megjegyzés:

  1. Örömmel, kíváncsian várjuk:)Én is tartogatok számodra egy meglepetést, csak épp legyen szusszanásnyi időm:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Noémi, nagyon jó hangulatú a háttérképed! A veteményeshez sok örömet kívánok, a beígért fotókat pedig szívesen megnézném! Eszter

    VálaszTörlés